Pogoji poslovanja

GARANCIJA IN SERVIS

Garancija za vse naše proizvode je 24 mesecev.
Natančna navodila za montažo, uporabo in vzdrževanje najdete na tej spletni strani,pod NAVODILI***, kjer je opredeljeno tudi kaj v garancijo sodi oz. ne sodi. V primeru okvare elektromotorja, za katerega velja 24 mesečni garancijski rok, smo dolžni ugotoviti vzrok nedelovanja. Na izrecno željo lahko v obdobju reševanja reklamacije, proti doplačilu, vgradimo kompatibilni elektromotor. Po zaključku postopka reklamacije se kupnina zadrži oziroma vrne stranki, odvisno od ugotovitev vzroka nedelovanja.

Garancija se ne prizna v naslednjih primerih:

- neupoštevanja priloženih navodil ali malomarnega ravnanja s izdelkom,
- poškodbe, nastale zaradi mehanskih udarcev po krivdi kupca ali tretje osebe,
- posega v izdelek, ki ga je opravila nepooblaščena oseba,
- če je prišlo do poškodbe, lomov ali padca senčila zaradi elementarnih nesreč (pri nevihti, padavinah ali vetru na odprtih senčilih),
- če je prišlo do lomov in poškodb pri prisilnem odvijanju ali zvijanju blaga,
- če je prišlo do lomov ali poškodb pri obešanju na senčilo, prerezu blaga ali podobno,
- za poškodbe na senčilu zaradi vremenskih vplivov (obledelost ipd.),
- za primer montaže v lastni režiji, če izdelek ne deluje brezhibno oziroma je poškodovan.

Garancija v primeru poškodbe materiala zajema samo zamenjavo poškodovanega dela.
Garancija velja od dneva nakupa izdelka, kar kupec dokaže s priloženim računom. V primeru, da garancija ni priznana, se servis zaračuna.
Servisiramo izdelke iz našega proizvodnega in prodajnega programa, kot tudi izven našega programa, od notranjih dekorativnih senčil, zunanjih senčil, komarnikov, tend, pergol, jader.

Kljub temu, da je platno tende narejeno iz vodoodpornega oz. PVC platna je v osnovi namenjeno le za zaščito pred soncem in ne za slabo vreme (zaščita pred dežjem, snegom, točo, vetrom in podobno).
Mere senčil v dolžino so nominalne in lahko odstopajo za +/- 20 mm.
Podjetje April plus d.o.o. ima pravico v kateremkoli trenutku, v kolikor bi smatral, da je to potrebno ali smiselno, spremeniti tako tehnične kot vizualne spremembe na lastnih proizvodih, brez spremembe začetnih karakteristik. To ne more biti predmet spora.
V primeru sporov je za reševanje edino pristojno sodišče v Ljubljani.

 

CENE IN CENIKI


Cene v ceniku ne vključujejo DDV.
V primeru napak v ceniku bo podjetje poskrbelo za popravo cene.
Cene v ceniku niso zavezujoče. Podjetje je zavezano samo glede cene v ponudbi.
Veljaven cenik je objavljen na tem mestu-----------
Za vse modele tend, ki so v tem ceniku se cene tend vmesnih dolžin izračunajo na osnovi cene daljšega modela.
Novi cenik izniči in nadomesti vse ostale cenike.

 

PREVZEM IN DOSTAVA

Stranka lahko blago prevzame osebno na naslovu podjetja ali pa blago dostavi pooblaščena oseba podjetja.
Ko blago dostavi pooblaščena oseba podjetja, se prevoz zaračuna po kolimetrini.**, na stroške kupca.
Posamezne dele kot so blago, motorji, nosilci, senzor, daljinski upravljalec in podobni drugi manjši deli, se lahko pošljejo priporočeno s povratnico preko Pošte Slovenije ali podjetij, ki organizirajo prevoze, na stroške kupca.
Odgovornost pri prevozu: ko prevoz organizira Pošta Slovenije ali podjetje, ki organizira prevoze je to odgovorno za poškodovanje, poslabšanje, uničenje in izgubo blaga.
Datum dobave je indikativne narave in ni fiksen.
Zamude pri dobavi oz. dostavi ne morejo biti predmet tožbe ali nižanje kupnine.

 

REKLAMACIJA


Ob osebnem prevzemu in dostavi blaga s strani pooblaščene osebe podjetja se zahteva takojšnji pregled tipa artikla, kvalitete in stanja blaga, takrat pa se tudi podaja morebitna reklamacija.
Ob dostavi blaga preko pošte ali podjetja, ki organizira prevoz, lahko stranka reklamacijo poda v 3 dneh od prejema blaga; blago se pošlje nazaj prodajalcu na stroške kupca, priporočeno s povratnico; ko je reklamaciji ugodeno, je prodajalec dolžan kupcu povrniti stroške pošiljanja; kupec pošlje blago prodajalcu v originalnem pakiranju.

 

PLAČILNI POGOJI IN NAROČANJE

 

Za potrditev naročila se plača 50% kupnine na račun podjetja, 40% kupnine pred montažo na račun podjetja, 10% po opravljeni storitvi v roku 8 dni na račun podjetja.
Manjši in pomožni deli: za potrditev naročila se plača 100% kupnina vnaprej, na račun podjetja.
Servis: za potrditev servisa se plača 100% storitev vnaprej, na račun podjetja.
Dodatna dela: če stranka pri montaži ali servisu ne navede popolnih informacij glede objekta in lastnosti gradnje (npr. nestandardno izvedena elektro instalacija, izolacija hiše, struktura stene in tal, ki niso primerne za standardno izvedbo in podobno), se dela, v kolikor jih podjetje sprejme v izvedbo, obračunajo na licu mesta, na podlagi blagajniškega prejemka na podlagi splošno veljavnega obrtniškega cenika za obrtniška dela, objavljenega na strani Obrtne zbornice Slovenije.+++
Blago ostane v lasti podjetja do popolnega poplačila blaga.
V primeru, da se stranka na poziv podjetja glede plačila preostalega dela kupnine ne odzove v 30 dneh, podjetje izdelek proda najugodnejšemu kupcu; če vrednost kupnine za stvar, ki je bila prodana najugodnejšemu kupcu presega del vplačane kupnine stranke, se del kupnine vrne stranki na njen račun. V primeru, ko kupnina za stvar, ki je bila prodana najugodnejšemu kupcu ne dosega vrednosti vplačane kupnine, podjetje za razliko bremeni kupca.
Podjetje lahko v kateremkoli trenutku prekine dostavo blaga zaradi nepravočasno plačanih računov.
Naročila blaga se sprejemajo preko telefaxsa: 01 256 57 13, elektronske pošte: Ta e-poštni naslov je zaščiten proti smetenju. Za ogled potrebujete Javascript, da si jo ogledate. in pisnih naročil naših agentov.
Podjetje lahko v vsakem trenutku stornira naročila v primeru višjih sil, stečaja dobavitelja in zamud dobavitelja.

Ljubljana, 20. februar 2015

Back To Top